Klantenservice
Mail: info@onlinedeurenkopen.nl
Telefoon: (0031)485-728000

Kan ik een showroom bezoeken?
Onlinedeurenkopen.nl heeft een eigen showroom in Eersel (omgeving Eindhoven) en in Wanroij (omgeving Nijmegen).  Op deze locaties kunnen we u op een vriendelijke en deskundige manier begeleiden tot het maken van een passende keuze. In onze showroom vindt u een ruim assortiment binnendeuren van Skantrae, Weekamp en Svedex. Daarnaast presenteren we hier deurbeslag van Skantrae en Intersteel. Kijk op de speciale showroom pagina om een indruk te krijgen van onze showroom en desgewenst direct een afspraak te maken. 

Moet ik verzendkosten betalen?
Onze deuren worden bezorgd door onze transport partner.  Voor de bezorging vragen wij bij een orderwaarde onder de € 650,- een vergoeding van € 50,00 voor Nederlandse leveringen (excl de Waddeneilanden, neemt u hiervoor contact op met de servicedesk. Voor leveringen in Belgie vragen wij een vergoedingen van € 70,00. Orders met een waarde meer dan € 650,- worden gratis thuis bezorgd.  Voor het thuisbezorgen van deurbeslag en producten die verzonden kunnen worden met pakketdienst  vragen we standaard € 4,95 voor leveringen in Nederland en € 9,99 voor leveringen in Belgie.  Lees meer

Kan ik de bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk uw bestelling bij ons af te halen, u dient wel eerst online een bestelling te plaatsen. Zodra het artikel bij ons in het magazijn in Wanroij (omgeving Nijmegen) is afgeleverd, krijgt u hiervan bericht en kunt u de goederen afhalen. Dit is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 07.30 tot 17.30 uur. En op zaterdag van 8.30 tot 12.00 uur. Het is ook mogelijk om uw goederen af te halen in Eersel (omgeving Eindhoven). U kunt uw gewenste afhaal-locatie binnen 2 werkdagen na uw online bestelling nog wijzigen (via e-mail of telefoon). Lees meer

Wanneer wordt de bestelling geleverd?
Onlinedeurenkopen doet er alles aan om de artikelen zo snel mogelijk uit te leveren. In de praktijk zijn wij echter afhankelijk van de fabrikanten en leveranciers van de producten. Het kan voorkomen dat er geheel buiten onze schuld om vertragingen optreden bij de fabrikanten en/of leveranciers. Zo gauw de exacte levertijd bij ons bekend is (na plaatsing van de bestelling) dan nemen we direct telefonisch contact met u op om de levering te bespreken. 

Wat zijn de levertijden?
Deuren: De levertijden die bij het product vermeld staan, zijn indicatief en kunnen nooit als bindend worden beschouwd. Een groot aantal artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Deze producten staan dan bij de leverancier (in Nederland) op voorraad en hebben een levertijd van circa 1,5 week. Wanneer een product niet standaard bij de leverancier op voorraad staat, dan staat dit vermeld bij de product-omschrijving. Het is mogelijk dat vanwege een onvoorziene grote aanvraag bepaalde producten tijdelijk niet bij de leverancier op voorraad staan. De levertijd is nooit afhankelijk van uw gekozen afleveradres. Onze transporteur kan namelijk op iedere werkdag in Nederland bezorgen (excl. de Waddeneilanden).
Deurbeslag: De levertijden die bij het product vermeld staan, zijn indicatief en kunnen nooit als bindend worden beschouwd. Ook het deurbeslag staat bij de leverancier op voorraad. Deurbeslag van Skantrae wordt rechtstreek vanuit de leverancier verstuurd via pakketdienst. De levertijd van het Intersteel deurbeslag is +/- 2 weken. 

Mijn afleveradres is niet bereikbaar voor een vrachtwagen, wat nu?
Onze transporteur bezorgt de deuren met een vrachtwagen. Deze vrachtwagen is minder geschikt voor smalle paadjes, zandpaden en overige onverharde wegen. Neem in dit geval contact op met onze verkoop om een alternatief te bespreken. Daarnaast kan er niet bezorgt worden binnen een milieuzone of vergunningzone. Voor de bezorging van uw bestelling binnen een milieuzone of ander gebied dat niet toegankelijk is voor een vrachtwagen wordt een toeslag van € 30,- berekend. U dient ons hier over te informeren, zodat we tot een juiste levering kunnen komen. 

Kan ik informatie over de specifieke afmetingen krijgen?
Niet bij alle producten staan alle afmetingen vermeld. Deze afmetingen kunnen we voor u opvragen bij de leverancier. Stuur ons dan een e-mail met een eenduidige omschrijving van het product waarvan u bepaalde specifieke afmetingen wenst te ontvangen. Mail!

Wat is het verschil tussen opdek en stompe deuren?
Binnendeuren zijn leverbaar in een stompe- en/of opdekuitvoering. Een stompe deur wordt met scharnieren afgehangen en valt geheel in het kozijn. Een opdekdeur wordt afgehangen met paumelles en valt gedeeltelijk in het kozijn. Bij stompe, onbewerkte binnendeuren is de draairichting niet van belang. Daarentegen dient u bij bestelling van een opdekdeur wel de draairichting aan te geven. Lees meer

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn mail?
Wij doen ons best om op iedere aanvraag of melding binnen 1 werkdag te reageren. Heeft u na 2 werkdagen nog geen reactie van ons ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op: 0485-728000.  Als u een service-  of offerte-aanvraag heeft gedaan is het vaak niet mogelijk om in 2 werkdagen inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen voor uw aanvraag extra informatie moeten opvragen bij de  fabrikant of leverancier. De reactie kan in die gevallen een aantal dagen duren. Mocht u benieuwd zijn naar de status van uw aanvraag dan kunt u mailen naar info@onlinedeurenkopen.nl of bellen naar tel. 0485-728000.

Kunt u ook de montage verzorgen?
We hebben contacten met verschillende montage-experts. We bieden momenteel echter nog geen landelijke dekking met onze contacten.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja.

Hoe werkt een betaling via Multi Safepay?
Voor de afhandeling van uw betaling maken wij gebruik van de diensten van MultiSafepay. U kunt hierbij kiezen uit betaling via Ideal of Bancontact. U betaald uw bestelling dus niet aan Onlinedeurenkopen.nl, maar aan MultiSafepay ten behoeve van Onlinedeurenkopen.nl. 

Is betalen met iDeal veilig?
Met iDeal kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDeal is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDeal net zo veilig is als internetbankieren.

Hoe kan ik betalen vanuit Belgie?
Bancontact / Mister Cash is de Belgische variant van iDeal en werkt op dezelfde wijze. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact / Mister Cash. Ze kunnen direct hun aankopen betalen in een voor hun vertrouwde bankomgeving.  

Ik heb een betaling gedaan met iDeal, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u iDeal aanklikken. Na de bevestiging komt u op de iDeal-pagina, waar u uw bank kunt selecteren. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. 

Wanneer u een bestelling met iDeal betaalt, krijgt u nadat u akkoord heeft gegeven een bevestiging van uw bank. Ook vindt u direct na de betaling, deze betaling terug in uw rekeningoverzicht binnen de internetbankieromgeving. Wanneer u de betaling heeft afgerond, kunt u direct inloggen bij uw bank en in uw eigen rekeningoverzicht de betaling terugvinden.

Wanneer krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Normaal gesproken ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail van uw bestelling op het door u opgegeven e-mail adres. In deze mail staan uw gegevens en een overzicht van de aangekochte producten. Als u deze e-mail niet ontvangen heeft, dan is deze e-mail waarschijnlijk  als 'spam' aangezien en is de e-mail in uw 'spambox' of 'ongewenste e-mail'  terecht gekomen. Daarnaast ontvangt u altijd 1 dag vóór het ontvangen van uw bestelling een e-mail met de factuur. Ontvangt u deze e-mail niet, stuur ons dan een maitje naar info@onlinedeurenkopen.nl

Mijn bestelling vertoont schade, wat nu?
Bij ontvangst dient u uw bestelling direct te controleren op juistheid (type en aantal) en eventuele transportschade.  Na ondertekening van de vrachtbrief van de transporteur accepteert u de zending in juiste staat te hebben ontvangen en kunnen wij geen verantwoording meer nemen voor eventuele beschadigingen. Het is dan immers niet meer onomstotelijk te achterhalen waar de oorzaak ligt. In geval van schade maakt u een notitie op de vrachtbrief, of weigert u de zending.  Breng ons in ieder geval direct op de hoogte, zodat wij meteen het probleem naar alle tevredenheid op kunnen lossen. Hierbij kunt u denken aan gratis ophalen en herlevering van de deur(en), geld terug storting of wellicht een eenmalige 'showroom'korting.   

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Niet helemaal tevreden met de aankoop bij Onlinedeurenkopen.nl? Ook in dat geval biedt Onlinedeurenkopen.nl een prima service. Niet beschadigde voorraad-artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst terug worden gestuurd naar Onlinedeurenkopen.nl. Het betreffende artikel moet compleet, ongebruikt en in de oorspronkelijke verpakking blijven. U draagt zelf de kosten en het risico voor de retourzending. Deuren waarbij het glas in de fabriek is geplaatst en/of deuren waarbij bewerkingen zijn aangebracht kunnen niet worden geruild. Dit soort deuren vallen onder de noemer maatwerk en maatwerk valt buiten het herroepingsrecht.

Kan ik een maatwerkdeur retour sturen?
Voor bepaalde goederen en diensten geldt het herroepingrecht niet. Het gaat hierbij om goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk.  Dus deuren waar een bewerking aan is uitgevoerd, zoals een brievensleuf of een slotgat, nemen wij niet retour. Maatwerkdeuren wordendus  niet retour genomen. Voor deze deuren geldt de fabrieksgarantie.  

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
1. Stel ons binnen 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van het product, op de hoogte dat u gebruik wilt maken van het recht op ontbinding.
Dit kan zowel per mail (info@onlinedeurenkopen.nl) als per telefoon.
2. Stuur nooit zomaar een product terug zonder kopij van uw factuur of retourformulier. Wij kunnen dan niet achterhalen van wie het product afkomstig is. 
Download het retourformulier hier.
3. Zorg voor een goede omverpakking óm de originele verpakking heen, zodat de bestelling ongeschonden bij ons aankomt. 
4. Vul het retourformulier in en verzend deze samen met de artikelen die u wilt annuleren naar onderstaand adres:

Onlinedeurenkopen.nl
Bus 3
5446 NB Wanroij

Bij ontvangst van uw retourzending zullen wij controleren of deze conform bovenstaande voorwaarden is afgeleverd. Wij zullen dan het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw bankrekening. 

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het ruilen van een artikel voor een ander artikel, geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert uw oude artikelen binnen de zichttermijn van 14 dagen en geeft uw nieuwe bestelling door via onze website of communiceert dit per telefoon. Het bedrag dat u voor de oude artikelen heeft betaald wordt, zodra de artikelen bij ons binnen zijn, zo snel mogelijk aan u retour betaald of in overleg met u verrekend met de nieuwe bestelling. 

Zit er garantie op mijn producten?
Al onze deuren en deurbeslag vallen onder fabrieksgarantie en garantievoorwaarden zoals door de betreffende fabrikanten gehanteerd worden. De garantie staat bij ieder product vermeld. Let er echter wel op dat uw bestelling gecontroleerd moet worden op afwijkingen voor het plaatsen ervan. Lees meer

Ik zoek ook nog.....

Kunt u in onze webshop niet alles vinden? Laat het ons weten! We proberen ons online assortiment constant te vernieuwen en te verbreden. Naast binnendeuren en deurbeslag kunnen we ook helpen met de aanschaf van vloeren, tegels, kozijnen, en nog véél meer.
Kijk bijvoorbeeld ook eens naar onze gevelstenen en bestrating