Bestellen en betalen

Het bestellen van deuren en/of deurbeslag in onze webshop proberen we zo makkelijk mogelijk en duidelijk te houden. Hieronder de stappen die doorlopen moeten worden voordat de bestelling definitief is en hoe de bestelling verder in behandeling wordt genomen.

  1. Na het selecteren van de juiste producten en eventuele opties plaatst u deze in de winkelwagen door op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken.
  2. U krijgt een bevestiging dat het product is toegevoegd aan de winkelwagen en u heeft de keuze om verder te winkelen of direct door te gaan naar het afrekenproces
  3. In het geval dat u kies voor ‘ Ga verder met winkelen’ keert u terug naar de productcatalogus en kunt u meer producten toevoegen aan de winkelwagen of doorgaan naar het afrekenproces door op het icoon van de winkelwagen te klikken in de blauwe balk bovenaan het scherm.
  4. Wanneer u het afrekenproces in bent gegaan krijgt u eerst een overzicht van de producten in de winkelwagen. U controleert hier of alle gewenste producten en opties aanwezig zijn. U heeft hier tevens de mogelijkheid om producten aan te passen of te verwijderen uit de winkelwagen.
  5. Wanneer de inhoud van de winkelwagen klopt selecteert u rechtsonder in beeld de gewenste leverweek. Deze week is een indicatie en is gebaseerd op het product uit de winkelwagen met de langste levertijd.
  6. U gaat vervolgens door te klikken op de knop ‘Ga naar afrekenen’ naar de kassa. De kassa is opgedeeld in 3 stappen. In deze stappen vult u minstens alle velden met een sterretje in:
    - 1. Uw bezorgadres (en indien afwijkend uw factuuradres).
    - 2. De methode van verzenden en betalen. Op basis van de ingevulde adresgegevens in stap 1 worden de methodes van verzenden bepaald. Bij de betalingsmethode heeft u de keuze om te betalen via IDEAL, Bankoverschrijving, VISA, Mastercard, Maestro, Klarna (achteraf betalen) of Bancontact.
    - 3. Overzicht van de bestelling en akkoordverklaring voor onze algemene voorwaarden en onze aflevervoorwaarden.
  7. Heeft u alle stappen ingevuld en bent u akkoord met de voorwaarden kunt u door middel van te klikken op de knop ‘bestelling betalen’ de koop definitief maken door te betalen via de gekozen betaalmethode.
  8. U ontvangt per e-mail een orderbevestiging.
  9. Na een succesvolle betaling ontvangt u via e-mail een bevestiging van de betaling met als bijlage de factuur.
  10. Na de succesvolle betaling neemt onze klantenservice de order in behandeling.
  11. De order wordt gecontroleerd en verwerkt. Bij vragen of onduidelijkheden nemen we contact met u op via telefoon of e-mail.
  12. Nadat wij de bestelling hebben geplaatst bij onze leverancier of verwerkt is door ons eigen magazijn ontvangt u van ons een e-mail met daarin de verwachte leverdatum.
  13. Van de betreffende vervoerder ontvangt u een e-mail met de definitieve leverdatum of een e-mail met de mogelijkheid om een leverafspraak in te plannen. Grote producten, zoals deuren, worden door gespecialiseerde vervoerders geleverd. De transporteur bevestigt via e-mail de leverdatum. Een dag voor levering ontvangt u een e-mail of SMS met een tijdsvak van levering. Kleinere producten zoals deurbeslag en accessoires worden verstuurd via reguliere pakketbezorgers (GLS, DHL of PostNL)