Uitleg ProPunten spaarsysteem

Als geregistreerde zakelijke klant spaart u voor extra voordeel in de vorm van ProPunten. Hieronder leest u hoe dit werkt en welke voorwaarden hier aan verbonden zijn.

  • Bij bestellingen ontvangt u voor iedere bestede euro 1 ProPunt vanaf het moment dat uw zakelijke account is geactiveerd.
  • Verzendkosten vallen buiten het spaarsysteem u ontvangt hierover dus geen ProPunten
  • Verdiende ProPunten kunnen bij een volgende bestelling worden ingewisseld als korting. 1 ProPunt heeft een waarde van € 0,03
  • Punten worden aan het saldo toegevoegd zodra de order volledig betaald is
  • In het geval van het volledig of gedeeltelijk annuleren van een order worden ook de verdiende ProPunten gecrediteerd. In het geval van het gedeeltelijk annuleren van een order zullen ook de punten naar ratio worden gecrediteerd
  • ProPunten zijn 365 dagen geldig na het moment van uitgifte. Na 365 dagen vervallen deze ProPunten. In uw accountomgeving vind u het overzicht van punten en de verlooptijd van de punten.
  • U wordt periodiek per mail op de hoogte gehouden van wijzigingen in het saldo, het saldo en de te verlopen punten.
  • Actieproducten kunnen uitgesloten worden van het spaarsysteem
  • Wijzigingen in het spaarsysteem worden per e-mail gecommuniceerd.
  • ProPunten zijn enkel beschikbaar voor geregistreerde zakelijke klanten
  • Het ProPunten saldo is gekoppeld aan één account/e-mailadres en kan niet gedeeld worden. 
  • Gespaarde ProPunten zijn in geen enkele vorm inwisselbaar voor contanten en zijn enkel te besteden in onze webshop onlinedeurenkopen.nl
  • Bij misbruik of vermoeden van misbruik zullen wij u uitsluiten van deelname en een opgebouwd saldo verwijderen.
  • Wijzigingen in het spaarysteem kunnen elk moment,eenzijdig, worden doorgevoerd en worden gecommuniceerd via e-mail.