• Showrooms
  • Gratis verzending v.a. €650
  • Klantbeoordeling: 8,4

Garantie bij Onlinedeurenkopen

Service

Onlinedeurenkopen.nl levert al haar deuren op dagen dat het u uitkomt. Zodra een bestelling gereed is voor verzending, kunt u aangeven op welke dag u het geleverd wilt hebben. Bestellingen vanaf  € 750,- worden gratis thuisbezorgd door geheel Nederland. Tot  € 750,- betaalt u voor de transport van deuren slechts € 34,95 tot aan de eerste drempel van uw huis. Ook door geheel Nederland.

Onze medewerkers zijn specialisten uit het vakgebied en kunnen u voorzien van de meest uitgebreide informatie over ons assortiment. Onze servicedesk is doordeweeks bereikbaar van 10:00 uur – 16:00 uur.

Onlinedeurenkopen geeft op alle artikelen garantie. Normaliter is dit de fabrieksgarantie die vanuit de fabrikant standaard wordt aangeboden.

Indien gewenst kunnen wij eventueel voor u de montage van de bij ons aangekochte deuren organiseren. Uiteraard zijn de mogelijkheden afhankelijk van een aantal factoren zoals locatie, tijdsruimte en merk. Neem contact op met onze servicedesk voor al uw vragen. 


Kwaliteit

Onlinedeurenkopen.nl is een onafhankelijke webshop met twee uitgebreide showrooms. In onze webshop kunt u zich oriënteren op ons assortiment en rechtstreeks een bestelling plaatsen. Voor onze klanten die waarde hechten aan de look-en-feel presenteren wij in onze beide showrooms een uitgebreid assortiment aan deuren en accessoires.


FSCFSC®-keurmerk

Wanneer een artikel voorzien is van een FSC-label betekent dit dat het toegepaste hout uit ‘goed bosbeheer’ komt. Dit houdt in dat er moet worden voldaan aan de hoogste eisen op sociaal, milieuvriendelijk en economische gebied. Leveranciers die producten met het FSC-label leveren zijn Svedex, Weekamp, Java buitendeuren en Skantae.





KOMOKOMO-keurmerk

De KOMO-kwaliteitsverklaring staat voor onafhankelijk getoetste kwaliteit, op basis van objectieve maatstaven. Deuren die zijn voorzien van een erkend KOMO-certificaat voldoen aan de eisen die op grond van het Bouwbesluit worden gesteld én de hedendaagse kwaliteitseisen van de markt. Om de kwaliteit te waarborgen worden onder andere onaangekondigde bezoeken gebracht door KOMO/SKH controleurs aan bedrijven die onder certificaat produceren. Leveranciers die producten met dit keurmerk leveren zijn Weekamp en Skantrae.
 

PEFC

PEFC-keurmerk

PEFC, Programme for the Endorsement of Forest Certification schemes, is een wereldwijd non-profit, onafhankelijk keurmerk ter bevordering van duurzaam bosbeheer. Het uiteindelijke doel van PEFC is dat alle bossen ter wereld op een duurzame manier worden beheerd.







Retour zenden van een product

U kunt om verschillende redenen een product terug willen sturen naar ons.

1. U heeft een verkeerd of beschadigd product ontvangen
Bij ontvangst dient u uw bestelling direct te controleren op juistheid (type en aantal) en eventuele transportschade.  Na ondertekening van de vrachtbrief van de transporteur accepteert u de zending in juiste staat te hebben ontvangen en kunnen wij geen verantwoording meer nemen voor eventuele beschadigingen. Het is dan immers niet meer onomstotelijk te achterhalen waar de oorzaak ligt. In geval van schade maakt u een notitie op de vrachtbrief, of weigert u de zending.  Breng ons in ieder geval direct op de hoogte, zodat wij meteen het probleem naar alle tevredenheid op kunnen lossen. Hierbij kunt u denken aan gratis ophalen en herlevering van de deur(en), geld terug storting of wellicht een eenmalige 'showroom'korting.  
  
2. U heeft het juiste product onvangen, maar het voldoet niet aan uw verwachting
In deze situatie kunt u zich beroepen op het zichttermijn van 14 dagen en kunt u het product naar ons retoursturen. Dit retoursturen is op uw risico, en eventuele kosten die hiermee gemoeid zijn, zijn tevens voor uw rekening. Overigens kunt u het product ook altijd terugbrengen naar een van onze onze showrooms.Bij deuren dient u het product niet direct terug te sturen. Hiervoor dient u eerst even contact met onze service afdeling op te nemen. Dit omdat deze producten niet met een pakketdienst worden geleverd en dus ook niet met een pakketdienst kunnen worden teruggestuurd. Ook bij deze producten geldt dat de eventuele kosten die hiermee gemoeid gaan voor uw rekening zijn. De hoogte van de kosten zal te alle tijden met de klant worden besproken, dit wordt per situatie bekenen. Tevens is het zo dat bij deze groep producten de verpakking onbeschadigd dient te zijn. Indien beschadigd kunnen we het niet retour nemen. LET OP: Deuren waar een bewerking aan is uitgevoerd, zoals een brievensleuf of een slotgat, nemen wij niet retour. Ook maatwerk-deuren worden niet retour genomen.  

 

De procedure:
1. Stel ons binnen 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van het product, op de hoogte dat u gebruik wilt maken van het recht op ontbinding.
Dit kan zowel per mail (info@onlinedeurenkopen.nl) als per telefoon.
2. Stuur nooit zomaar een product terug zonder kopij van uw factuur of retourformulier. Wij kunnen dan niet achterhalen van wie het product afkomstig is. 
Download het retourformulier hier.
 
3. Zorg voor een goede omverpakking óm de originele verpakking heen, zodat de bestelling ongeschonden bij ons aankomt. 
4. Ongefrankeerde of onder rembours opgestuurde pakketten worden wel door ons aangenomen, maar deze kosten worden vervolgens aan u doorberekend.
5. Vul het retourformulier in en verzend deze samen met de artikelen die u wilt annuleren naar onderstaand adres:

          Onlinedeurenkopen.nl
  Bus 3 
  5446 NB Wanroij


Bij ontvangst van uw retourzending zullen wij controleren of deze conform bovenstaande voorwaarden is afgeleverd. Wij zullen dan het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw bankrekening. 

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het ruilen van een artikel voor een ander artikel, geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert uw oude artikelen binnen de zichttermijn van 14 dagen en geeft uw nieuwe bestelling door via onze website of communiceert dit per telefoon. Het bedrag dat u voor de oude artikelen heeft betaald wordt, zodra de artikelen bij ons binnen zijn, zo snel mogelijk aan u retour betaald of in overleg met u verrekend met de nieuwe bestelling.
 
Zit er garantie op mijn producten?
Al onze deuren en deurbeslag vallen onder fabrieksgarantie en garantievoorwaarden zoals door de betreffende fabrikanten gehanteerd worden. De garantie staat bij ieder product vermeld. Let er echter wel op dat uw bestelling gecontroleerd moet worden op afwijkingen voor het plaatsen ervan. Lees meer
Let op: Op deuren uit de opruiming is geen garantie van toepassing. Deze deuren komen óf uit de showroom óf zijn retour gestuurd door een klant. Deze informatie staat ook vermeld bij het betreffende product.

 


Andere servicevraag of klacht?
Mocht u met een garantie of retourprobleem zitten en staat deze hierboven niet uitgelegd dan kunt u te allen tijde contact opnemen met onze service afdeling. Wij streven ernaar uw vraag/klacht binnen twee werkdagen te beantwoorden. Ook wanneer de klacht geen betrekking heeft op een product maar op de service en/of dienstverlening kunt u contact opnemen met de serviceafdeling.